vineri, martie 25, 2011

BISCOTTI CU CIRESE USCATE SI MIGDALE

Din cand in cand imi place sa fac acesti biscotti. Sunt minunati alaturi de un capuccino dimineata, iar de cand cu frigul acesta si seara langa semineu cu o cana de vin fiert merg de minune.

Reteta nu stiu de pe unde o am, dar va asigur ca e fff usoara.



Ingrediente:
  • faina1 1/2 +1 Tbsp
  • 2 linguri praf de copt
  • 1 lingurita anason macinat
  • un praf de sare
  • coaja proaspat razuita de la 2 lamai
  • zahar 1 cup
  • 75 ml ulei din seminte de struguri
  • 3 oua
  • 1 cup migdale prajite (cu tot cu coaja)
  • 1/2 cup cirese uscate maruntite grosier
  • unt ca sa ungeti tava


Preincalziti cuptorul la 325 F. Pe o tava de copt intindeti o hartie de copt pe care apoi o ungeti cu unt.

Cerneti faina, praful de copt, sarea si anasonul intr-un bol. Adaugati migdalele si ciresele.

Intr-un alt bol amestecati ouale, coaja de lamaie, zaharul si uleiul. Adaugati acest amestec peste cel de faina si cu ajutorul unei linguri de lemn amestecati-le bine.

Impartiti aluatul in doua si puneti-l pe foaia de copt sub forma de doi cilindrii subtiri, cu o distanta de 6 cm intre ei. Alutul e foarte lipicios, asa ca s-ar putea sa aveti nevoie sa va ungeti mainile cu ulei sau sa le udati cu apa ca sa-l puteti modela mai bine.



Dati la cuptor pentru 35 de minute, pana devin aurii si destul de tari. Ia acest moment, scoateti-i din cuptor si lasati-i sa se "odihneasca" cam 15 min. Taiati-i felii, cam de un cm, folosind un cutit de paine in asa fel incat ei sa isi pastreze forma. Puneti feliile,intinse, inapoi in tava si mai coaceti-le inca 20 de minute la 170 C pana devin maronii si crocante.

Din reteta ies cam 40 de bucati.



P.S.: Din pacate nu am mai gasit de atunci cirese uscate, asa ca le-am inlocuit, cu succes, cu merisoare.

13 comentarii:

  1. trebuie neaparat sa le incerc si eu!!! arata asa de apetisant!!! yammy

    RăspundețiȘtergere
  2. ce simplu si superb. iti multumesc pentru receta. nici castigul la pariuri sportive live nu se compara cu placerea de a manca biscotti. le ador pur si simplu. multumesc)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ nicu: ma bucur ca ti-am fost de ajutor. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata extraordinar. Nu am mai mancat niciodata asa ceva, trebuie sa incerc

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine si pare foarte gustoasa :) cred ca cel mai important aspect, ca te saturi repede de la aceste biscotti :) nu-i asa? Nu mi se pare foarte greu de facut

    RăspundețiȘtergere
  6. My family all the time say that I am killing my time here at web, except I know I am getting know-how everyday by reading
    such good posts.
    Also visit my page ; cooking vegetables

    RăspundețiȘtergere