sâmbătă, iulie 18, 2009

Blueberry Muffins - Briose cu afine


Daca tot e sezonul afinelor, m-am gandit sa profit de acest lucru si sa le fac fetelor niste briose la micul dejun, asa ca am cautat pe internet niste retete si am ajuns tot pe site-ul prietenei mele Anda, unde am gasit o reteta minunata si lejera. Multumesc Anda.


Ingrediente:

  • 280 g faina
  • 2 l (lingurite) praf de copt
  • 180 grame zahar
  • 1 l coaja de lamaie
  • 1 lingurita scortisoara
  • 250 g iaurt
  • 2 oua
  • 65 g suc de mar (inlocuitor pentru ulei)
  • 250 g afine



Se amesteca ingredientele solide: faina, zaharul si praful de copt, intr-un castron cu o lingura. Separat se amesteca ingredientele lichide cu telul. Apoi se amesteca toate cu o spatula. Se adauga afinele si se amesteca doar cat sa se incorporeze. Din colajul de mai sus va puteti face o idee de cum trebuie sa iasa aluatul.



Se pune compozitia in formele de briose, unse in prealabil cu ulei sau un si tapetate cu faina, si se dau la cuptorul preincalzit la 175 C.

Dupa 20 de minute se poate face testul cu scobitoarea. Formele mele fiind mai mari le-am lasat 30 de minute.
Cu cat sunt mai mici formele cu atat mai mic e timpul de coacere.


Briosele sunt minunate cand sunt aburinde, langa o cana de cafea cu lapte.
Reci, sunt numai potrivite ca gustare in pauza de la scoala.


Si..., din seria "Hotul"... iata-le, sunt doua.




3 comentarii:

  1. Yammy cat de bine pot arata aceste briose...as vrea sa fiu in locul " hotului"....o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo..da..you are back! Mi-era dor de toate preparatele astea ale tale.cat de bine arata!!!Cred ca ai tai sunt super fericiti sa aiba o astfel de gospodina acasa ;)

    RăspundețiȘtergere