vineri, aprilie 17, 2009

Pancakes cu iaurt- Clatite americane cu iaurt

Stiu ca saptamana aceasta am postat o reteta de clatite, dar nu m-am putut aptine sa nu o postez si pe aceasta, mai ales ca e atat de usor de facut. Ce mai imi place la aceasta reteta e ca nu ies decat 10- 12 clatite, destule pt micul nostru dejun (suntem 4). Reteta tot de la prietena mea Anda o am.
Iata de ce aveti nevoie:
  • 360 g iaurt –eu folosesc Danone Nutriday Usor (are exact 360 ml)
  • 1 ou
  • 1 Lingura de zahar
  • ½ lingurita de bicarbonat
  • 140 g faina

Se amesteca cu lingura iaurtul cu zaharul, oul si bicarbonatul, La sfarsit, exact inainte de a le coace, se pune faina si se amesteca, tot cu lingura, doar cat sa se incorporeza nu e nici o problema daca raman cocolosi, chiar e indicat.
Se unge o tigaie cu unt sau ulei (eu o sterg doar cu un prosop de hartie inmuiat in ulei) si se pune cu lingura, gros dar nu foarte, si nu mare, si se coace pe ambele parti. Stiti ca trebuie intoarsa cand apar bule de aer si gaurele in clatita (vezi foto).


Aceste clatite, fiind mai groase nu se ruleaza ci se face ”tort” din ele, cum ii spuna D.(ca si in foto). Intre ele puteti pune gem, miere, sos cioco (preferalul meu si al Danielei), unt de arahide, branza… orice.
La Daniela asa ii plac: cu Nutela intre clatite, cu sos de ciocolata peste si ornate cu bombonele (ea si-l orneaza).



Iata si micul ei dejun!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu