duminică, februarie 15, 2009

Paine de banane si o cana de latte macchiato, va rog!

















Cam aceasta e cererea de mic dejun de weekend a noastra in ultima perioada, asa ca vineri seara pun masina de paine la lucru.
Am tot cautat retete de paine cu banane. Nu stiu cum e la altii dar la noi se cumpara banane si daca sunt prea coapte nu le mai vrea nimeni, dar acum in loc sa le arunc le pun in paine.
Reteta e pentru masina de facut paine. Ai nevoie de:

  • 250 g faina

  • 150 g zahar tos

  • 45 g ulei

  • 2 oua

  • 5 g praf de copt

  • 2 g bicarbonat de sodiu

  • 2-3 (depinde de cat de mari sunt) banane coapte bine
  • ciocolata taiata (am pus o jumatate de Milka cu alune zdrobita )


Se pun ingredientele in ordinea data de producatorul masinii, in a mea se pun intai cele lichide si apoi cele solide. Bananele si decojesc, se taie pe lung in doua mijloc (eu le-am taiat pe lung si inca in 4).

Se programeaza masina pe functia "aluat" si se lasa 6- 7 minute sa se amestece, daca e nevoie se ajuta cu o spatula de cauciuc sau lemn, dupace trec minutele se opreste masina. Se programeaza masina pe functia "coacere".

Cand e gata se mai lasa cam 10 minute sa se raceasca in cuva masinii si se scoate pe un grilaj (ca si cel de la cuptor) sa se raceasca.

Se serveste cu sos de ciocolata, dulceta ( o recomand pe cea de merisoare) sau asa cum e.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu