joi, august 20, 2009

Martipan - Pasta de migdale



Nu credeam martipanul se face atat de usor. Am fost uimita sa descopar ca "pasta de migdale", pe care o gaseam in multe retete americane, era de fapt martipanul.
Initial am facut pasta de migdale pentru o reteta, pe care am s-o postez in zilele urmatoare, de amaretti. Abia apoi mi-am dat seama ce facusem de fapt.


Iata de ce aveti nevoie:
  • 2 cups (310 g) migdale decojite (blanched almonds)
  • 2 cups (370 g) zahar pudra
  • 2 albusuri de ou
  • 2 lingurite de extract de migdale
  • 1/4 lingurita sare


Puneti migdalele in robotul de bucatarie si maruntiti-le fin. Adaugati zaharul pudra, albusurile, extractul si sarea. Si amestecati pana devine o pasta fina.
Impatriti pasta in portii de 1/2-cup si tineti-le in cutiii bine inchise.
In frigider se pastreaza pana la o luna, iar in congelator pana la 3 luni.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu