duminică, februarie 15, 2009

Chiftelute light, pentru copii mofturosi

Aceasta reteta e recomandata copiilor care nu adora legumele, precum D. a mea. Reteta e 50% carne si 50% legume uneori cantitatea de carne e carne poate fi mai mica, dar la inceput eu am pus mai multa carne pana am ajuns la aceasta propertie (ca D. sa se obisnuiasca cu gustul).
  • piept de pui sau curcan (eu am pus curcan)
  • dovlecel crud
  • morcov crud
  • telina cruda (am pus patrunjel)
  • ou
  • sare, piper si verdeata dupa gust
  • o ceapa mica
  • 2 - 3 linguri de pesmet daca compozitia este prea moale

L-am dat toate prin rasatoare si apoi le-am pus in robot (se amesteca ).

Din compozitie se fac chiftelute mici, rotunde, pe care le poti da prin foarte putin pesmet (eu am folosit mai mult pesmet), le pui pe foaie de copt fara nici un pic de grasime si le dai la cuptor, la foc mic spre mediu (160-170 C), cam 30 de minute.
Eu le-am servit cu piure de cartofi si sos de rosii, combinatie adorata de D.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu