sâmbătă, iulie 11, 2009

Si s-a terminat si aceasta vacanta!!!


Da, din pacate s-au terminat si cele 2 saptamani de soare, mare, iar soare, iar mare si piscina si mancat si plimbat... Cam acesta a fost programul meu in aceste 2 saptamani. A!!! sa nu uit, am facut si un pic de shopping. Mi-am luat din Tunisia, din "medina", niste vase de ceramica, printre care si un "tajine" (vasul lor traditional de facut cous-cous) si o multime de condimente si lucruri mai "ciudate" ca de exemplu boboci de trandafir, apa de flori de portocale, apa de trandafiri, etc. Toate pt a incerca retete noi pe care le-am gasit mai de ceva timp si nu le-am putut face pt ca imi lipsea cate unul din aceste lucruri.

Tunisia a fost si a ramas in amintirea mea ca o tara interesanta, exotica, dar totusi civilizata.

Imi va fi dor de aceste zile in care nu aveam o lista de lucruri de facut, in care am stat si am "lenevit" pe plaja, in piscina sau in restaurante. Am stat seara pe terase cu nasul in florile specifice Tunisiei, florile de Jasmin (iasomie). Am avut timp sa ma joc cu fetitele mele, sa fiu doar cu familia mea fara sa ne faca altii program. Sa nu intelegeti gresit! Imi place sa am casa plina de prieteni, de neamuri, de galagie, asa ca si in filmele cu italieni (cam asa e la noi cand ne adunam). Dar din cand in cand... un pic de liniste... nu strica.



Daniela, fetita mea cea mare, de cand am venit ma roaga sa mergem inapoi pentru ca ei "nu-i place acasa, vrea inapoi pe plaja", vrea "sa mutam casa asa cum e ea pe malul marii in Tunisia" (intre noi fie vorba imi surade si mie ideea).
Am sa ma apuc de lucru. Si am sa gatesc mancaruri mai interesante, mai exotice, dar pana atunci va daruiesc acest buchetel de flori de iasomie, voua tuturor celor care imi vizitati blogul.


3 comentarii:

  1. Welcome back! Ne-a fost dor de voi..si mai ales de tot felul de colacei si de smecherii facute la masina de facut paine ;)Seria aia de retete este preferata mea.Oricum, acum nu cred ca mai este perioada masinii de facut paine...cel putin eu am luat o mica pauza, in folosul tartelor si a retetelor cu multe fructe.Asteptam update-uri culinare! PS: super pozele....ati avut o vacanta pe cinste;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Ruxi!
    Si eu sunt "dependenta" de masina de facut paine. Dar ai dreptate, acum e momentul tartelor si al fructelor.

    RăspundețiȘtergere