marți, martie 17, 2009

La multi ani Sufletelul meu!!!!

Saptamana aceasta am lasat deoparte bucataria si pe fetitele mele, si am mers doar cu Sufletelul meu intr-o excursie (cadou de ziua lui) in Barcelona. Recreere totala, plimbare maxima, arhitectura magnifica, timp frumos (20 - 25 grade la umbra), cam asa as putea sa descriu acest "weekend" in Barcelona. Acolo mi-am dat seama cat de bine e sa traiesti intr-o tara mediteraneana: fructele, legumele si ierburile sunt proaspete tot anul, sunca lor de porc iberic, carnea frageda de iepure, nu mai mare de 6 kg, de peste si fructele de mare care inca misca pe tejgheaua pietei ce sa mai spun. E usor sa mananci sanatos.
Dar s-a terminat si m-am intors acasa la fetitele mele dulci si la bucataria mea. Acum ma pregatesc sa-i fac un tort de ziua lui. Il veti vedea si voi.
LA MULTI ANI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu