duminică, februarie 28, 2010

Costite cu kiwi

Costitele acestea sunt preferatele noastre. Precum am zis si cand am postat Orezul basmati cu sofran, cele doua merg de minune impreuna. Singurul "inconvenient"e ca trebuie sa stea la marinat intre 12 si 24 de ore.

Reteta tot de la Anda am invatat-o, acum vreo doi ani.



Ingrediente pentru marinata:

  • 3 kiwi
  • 1 ceapa rosie
  • 2 catei de usturoi
  • 1 lingurita praf de gimbir
  • 6 linguri de sos de soia
  • 80 g zahar brun
  • piper - dupa gust
  • 120 ml apa
  • 120 ml otet - preferabil otet de orez
  • 2-3 linguri de ulei de masline



Se pun toate ingredientele, mai putin apa si otetul, in blender si se zdrobesc foarte bine. Se adauga si apa si otetul si se amesteca bine.

Amestecul obtinut se rastoarna peste costite, se acopera si se lasa pentru cel putin 12 ore la marinat in frigider.


Inainte cu 2 ore de a servi costitele preincalziti cuptorul la 180 C. Puneti costitele, fara amestecul pt marinare, intr-o tava si dati-le la cuptor. Dupa 30 de minute reduceti temperatura si incepeti sa ungeti bucatile de carne cu amestecul de marinare

Daca va plac mai crocante si mai "arse", precum noua, atunci lasati-le mai mult la cuptor, eventual folositi si ventilatia.



Pofta buna!!!

14 comentarii:

  1. Ce idee de marinata! E prima data cand aud de ea!
    Oare merge si la carnea de miel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare ca e prea dulce pentru miel. La miel (tocanita) eu, de obicei, pun rosmarin, cimbru, busuioc, boabe de piper,catei de usturoi intregi, ceapa taiata in 4, vin si ulei de masline. iar la friptura vezi postarea aceasta: http://sweetgirlsrecipes.blogspot.com/2009/04/friptura-de-miel.html

    RăspundețiȘtergere
  4. une assiette appétissante et savoureuse
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  5. Une recette qui me plait beaucoup.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult reteta ,,foarte interesanta!!! iti ofer niste premii la mine pe blog ,,daca iti face placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesanta idee!
    Imi place blogul tau,te-am adaugat la blogroll.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. de cand nu am mai trecut pe la tine.....vad ca ai mai postat pe aici chestii imbietoare.parca simt mirosul de costite..ce pofta imi faci ;) merci de reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. esas costillas estan para quedarse a vivir. Felicitaciones

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata bestial ...Felicitari ptr. blog!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. cu drag iti ofer cateva premii care sper te va face sa zambesti..pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesanta, chiar foarte interesanta aceasta marinada! Neaparat o sa incerc, pentru ca tot ce-ai pus imi place. Interesant si o surpriza placuta blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesanta reteta ! Dar pentru cei ce nu au cuptor ....sau mai bine zis pentru cei ce au clasicul cuptor de aragaz ... cum se procedeaza ?? Punem maxim sau mediu ?

    Carte de bucate on-line

    RăspundețiȘtergere